Hej hooo.
Wiem, że długo nie dodawałam notek na bloga, ale miałam problemy z internetem na laptopie a dzisiaj spędziłam czas z przyjaciółką i byłam na TIU.
Po prostu mam takie emocje po TIU, że po prostu nie wiem co mam ze sobą zrobić. Skaczę, płaczę, wkurwiam się i wgl.
A jak wy tam po TIU ?! Widziałam, że pod jedną notką było widać, że Wam się bardzo podoba. Już bardzo chce żeby ten film był w internecie, bo chce zobaczyć każdy moment dokładnie. W kinie działo się to tak bardzo szybko :c
A jak się tam czujecie z faktem, że jutro szkoła ? ^^ Tak tak.. pewnie was teraz dobiłam i idziecie się pociąć masłem. xd
Uprzedzam ! Zaczynam III gim. klasa, w której są egzaminy i inne takie duperele m.in. treningi. No i podobno będę mogła wchodzić tylko 1/2 godzinki dziennie. Pewnie moja mama dostanie takiej furii, że wgl. nie będę mogła wchodzić na laptopa. xD
Soooł... nie wyzywajcie mnie i nie dziwcie się, że na blogu będzie mało notek.
Jeśli macie jakieś pytania, Zapraszam - KLIK
Teraz życzę miłej nocki i miłego wstawania xx
Sunday, September 1, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment